Cine suntem ?

Stupina ApiVio
Com. Iclod, Jud Cluj
Email: apiviocluj@gmail.com
Autorizatie sanitar-veterinara D.S.V.S.A. nr. VA CJ 13328 / 10.08.2020
Cod Stupina A.N.A.R.Z.: CJ - 0192

Producator:
Cengher L. Alin Marius Intreprindere Familiala
sat. Iclod, com. Iclod, jud. Cluj
CUI: 41273199
F12/927/2019

Persoane de contact:
Cengher Alin: 0740 928 354
Cengher Violeta: 0744 116 609

Produsele afisate pe siteul www.apivio.ro fac parte din productia proprie din cadrul stupinei noastre.  Intrucat comercializam in exclusivitate produse din gospodaria proprie,  efectuam acest lucru prin intermediul atestatului/certificatului de producator Seria CJ, Nr. 0051922 emis de Primaria Com. Iclod, Jud. Cluj. De asemenea avem posibilitatea emiterii facturii fiscale pentru produsele achizitionate.

Accesarea si navigarea in pagina www.apivio.ro implica acceptarea unor termeni si conditii. ApiVio.ro isi asuma dreptul de a aduce modificari prezentului document fara o notificare in prealabila. Versiunea actualizata poate fi vizualizata accesand linkul "Termeni, conditii si livrare" de la subsolul paginii web.

Toate informatiile publicate pe pagina www.apivio.ro au scop informativ si nu se pot substitui sfaturilor sau prescriptiilor medicale oferite de personalul medical calificat. Inainte achizitionarii oricarui produs de pe pagina  www.apivio.ro este recomandat sa cititi cu atentie descrierea acestora.

Limitari ale responsabilitatilor

Produsele apicole pot prezenta un pericol pentru persoanele alergice. Aceste persoane trebuie sa consume cu mare prudenta aceste tipuri de produse si sa se prezinte la medicul de specialitate in cazul in care observa reactii alergice in urma consumului produselor apicole.
Nu ne asumam responsabilitatea pentru consumul excesiv de produse apicole si nici pentru consumul acestora in urma prelucrarii termice sau amestecarii cu alte produse ori in alt mod diferit de cel in care acestea au fost livrate de noi.

Plasarea comenzilor

1. Comanda online:
Comenzile se pot efectua online prin accesarea paginii  www.apivio.ro unde adaugati in cos produsele, urmand ca la finalizarea comenzii sa primiti un mail de confirmare.

2.  Comanda telefonica
Pentru a comanda telefonic este de ajuns sa apelati unul din numerele din pagina noastra de contact, iar noi vom prelua comanda si o vom livra in cel mai scurt timp posibil.

3. Comanda pe e-mail
Primim comenzi si prin email la adresa  apiviocluj@gmail.com unde va rugam sa ne spuneti exact produsele dorite si cantitatile, iar noi vom lua legatura cu dvs. in cel mai scurt timp posibil urmand sa stabilim detaliile de livrare.

Nu exista valori minime de efectuare a comenzilor.

Modalitati de plata

Singura modalitate de plata agreata de noi este plata ramburs, respectiv plata la livrarea produselor.

Livrarea si returnarea produselor

Livrarea produselor se face prin firmele de curierat pentru clientii din orase sau prin posta pentru clientii din sate si comune.

Firma de curierat agreata de noi este SameDay Curier cu acoperire atat in orase cat si in sate sau comune. Toate comenzile se livreaza in urmatoarea zi lucratoare, dar pot exista exceptii care sa duca la intarzierea livrarilor insa acestea sunt comunicate si stabilite de comun acord cu clientul.
Tariful de livrare este de 20 lei indiferent de valoarea comenzii, acesta fiind adaugat separat de pretul produselor comandate. Detalii despre conditiile de livrare si acoperire www.sameday.ro .

Returnarea produselor comandate de pe siteul www.apivio.ro se poate efectua in termen de 14 zile calendaristice de la primire conform OUG 34/2014, fara penalitati si fara a invoca vreun motiv, cu conditia ca produsele returnate sa fie in ambalajul original si sigilate, exact asa cum au fost primite. Solicitarea returnarii se poate face prin oricare dintre metodele de contact puse la dispozitie de noi in pagina "Contact".
Cheltuielile de livrare vor fi suportate de catre noi, iar contravaloarea produselor returnate va fi rambursata in termen de 14 zile lucratoare de la data inregistrarii cererii de retur, in contul bancar al clientului, fara a fi percepute comisioane suplimentare pentru rambursare.

Exceptie de la returnarea produselor comercializate de noi este Polenul Crud, acesta fiind considerat un produs perisabil care chiar daca este sigilat, nu mai poate fi returnat. De asemenea produsele care au fost desigilate, incepute, consumate nu intra in categoria produselor returnabile.

Produsele distruse la transport sunt inlocuite de noi daca in momentul primirii acestora ne trimiteti o poza cu starea coletului si a produselor din care sa reiasa acest fapt.

Solutionarea reclamatiilor

Orice reclamatie cu privire la eventualele probleme cu produsele livrate de noi trebuie adusa la cunostinta in maxim 24 de ore de la primirea acestora, urmand a fi rezolvata pe cale amiabila.